SAVA Re
06.11.2024
Vrsta projekta: SharePoint
Naročnik je želel v okviru razpoložljivih licenc za Office 365 vzpostaviti intranet, ki bi bil osrednja točka za obveščanje zaposlenih prek novic in drugih vrst obvestil, objavo novosti v podjetju, dostop do službenega gradiva in uporabo poslovnih aplikacij. Prenovljen intranet združuje moderni videz in funkcionalno zasnovo. Selitev vsebin s starega portala je bila tudi priložnost za reorganizacijo dokumentov, s čimer se je izboljšala tudi njihova dostopnost. V portal so vgrajena tudi druga orodja Office 365, kot so PowerApps, Power Automate in podobno, ki bogatijo portal in avtomatizirajo nekatere delovne procese. Intranet vsakodnevno obišče veliko število zaposlenih, zato ga glede na potrebe pri vzdrževanju redno posodabljamo.
Intranet SAVA Re
Predstavitev projekta
Naročnik je želel v okviru razpoložljivih licenc za Office 365 vzpostaviti intranet, ki bi bil osrednja točka za obveščanje zaposlenih prek novic in drugih vrst obvestil, objavo novosti v podjetju, dostop do službenega gradiva in uporabo poslovnih aplikacij. Prenovljen intranet združuje moderni videz in funkcionalno zasnovo. Selitev vsebin s starega portala je bila tudi priložnost za reorganizacijo dokumentov, s čimer se je izboljšala tudi njihova dostopnost. V portal so vgrajena tudi druga orodja Office 365, kot so PowerApps, Power Automate in podobno, ki bogatijo portal in avtomatizirajo nekatere delovne procese. Intranet vsakodnevno obišče veliko število zaposlenih, zato ga glede na potrebe pri vzdrževanju redno posodabljamo.
Kaj smo naredili?
Načrtovanje portala
grafična predloga, skladna s celostno grafično podobo družbe
vzpostavitev novega intraneta na platformi Office 365
postavitev strukture mest
prilagoditev za mobilne naprave
prilagojeno izobraževanje za urednike in uporabnike
Razvoj dodatnih funkcionalnosti
množica gradnikov za bolj eleganten in berljiv prikaz vsebin na intranetu
gradniki za hiter dostop do ključnih informacij in aplikacij
razvoj blagovne znamke portala
Doseženi cilji
Intranet je preprost za uporabo in predstavlja glavni vir vseh informacij podjetja, kot so novice, kadrovske spremembe, ugodnosti za zaposlene in novosti.
Uporabniki lahko na vstopni strani intraneta hitro dostopajo tudi do drugih aplikacij, ki jih vsakodnevno potrebujejo pri svojem delu.
Uredniki vsebin imajo na voljo preprost uporabniški vmesnik za upravljanje vsebin intraneta.
Z rednim vzdrževanjem naročniku zagotavljamo dodatno pomoč in svetovanje ter izvajamo različne prilagoditve in po potrebi razvijemo nove prilagojene rešitve.
delovanje portala
izkušnja
dokumentov
Kaj o projektu pravi naročnik?
Maja KoželjKabinet uprave in skladnosti poslovanja, Sava Re Pri ekipi Kompas Xnet sem takoj zaznala, da bo sodelovanje prijetno in uspešno. Že v prvih korakih sta se pokazali njihova strokovnost in resnična želja po razumevanju naših potreb. Njihov osebni pristop, takojšen odziv in iskanje optimalnih rešitev v sodelovanju z nami so lastnosti, ki jih zelo cenim. Verjamem, da je prav takšen pristop ključ do ustvarjanja uspešnih zgodb.Čeprav smo v Savi Re želeli oblikovati intranet po točno določenih smernicah, ki so bile na prvi pogled zahtevne za platformo SharePoint, je ekipa Kompas Xnet te izzive rešila elegantno in učinkovito. Naše sodelovanje se nadaljuje tudi po izvedbi projekta, saj sproti rešujemo želje in potrebe zaposlenih. Hvala celotni ekipi za vašo zavzetost, predanost in izjemno sodelovanje!
Imate dodatna vprašanja?
Za več informacij smo vam vedno z veseljem na voljo. Pišite nam na info@kompas-xnet.si ali nas pokličite 01 5136 990.
Kontaktirajte nas